menüvar logo

menüvar

Yurt Usta Evim Döner Salonu - Görsel 1
Yurt Usta Evim Döner Salonu - Görsel 2
Yurt Usta Evim Döner Salonu - Görsel 3
Yurt Usta Evim Döner Salonu - Görsel 4
Fatih, Ankara

Yurt Usta Evim Döner Salonu

Restoran
3.4 Puan
Haritada Aç
QR Menü YüklenmemişUygulama ile menü yükleyin
Menü YüklePuan Kazan
Sorun BildirYanlışlıkları düzeltelim

Menü Fotoğrafları

Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.

Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!

Mekan Bilgileri

Adres

Fatih, Mehmet Akif Ersoy Cd. No:38, 06932 Sincan/Ankara

İletişim

(0312) 272 52 97

Tür

Dönerci

Açıklama

-

Çalışma Saatleri

Pazartesi10:00–21:00
Salı10:00–21:00
Çarşamba10:00–21:00
Perşembe10:00–21:00
Cuma10:00–21:00
Cumartesi10:00–21:00
Pazar10:00–21:00
Fiyat Aralığı: ₺100–200

Değerlendirmeler

3.4
194 Google Yorumu
5
88
4
18
3
21
2
15
1
52

Son Yorumlar

İlayda Taran
İlayda T***
1

Herzaman döner alıp yediğimiz yerdi çok beğeniyorduk dün gün boyu hastanede olduğumuz için küçük çocuğumuz acıkmıştı bizde hastane yakınında hemde sevdiğimiz eskiden beri gittiğimiz yer diye oraya gidip çocuğumuzun karnını doyuralım dedik pilav üstü döneri çocuğumuza yedirirken birde ne görelim tabağın içinde kocaman kıl tabi bunu yedirirken görmedik tabağın dibine yaklaştığımızda belli oldu hijyen sıfır inşallah çocuğum bu yüzden mikrop kapıp hastalanmaz neyse biz bu durumu onlara söyledik gösterdik tek bir özür dileme utanma bile yok gayet gülerek karşıladılar bundan sonra asla uğramayacağımız bir yer bu durumu bile bile parasını da aldılar hakkımız haram olsun.

Zeynep Göncü
Zeynep G***
2025-2-26
1

lezzet sıfır. hizmet desen böyle nasıl bir hizmet alıyoruz anlamadık. dönerin içinde domates bile yok yeşillikle soğanı basmışlar tavuk desen 100 gram bile gelmez. ayrıca dönerin içinden kıl çıktı. not: işletme sahibiyle görüştük kendisi hemen birisini yollayıp paramızı iade etti ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.

Buse Ceren Kırtay
Buse Ceren K***
4

Genelde sipariş verdiğim bir yer yorumlara bakmak istedim korkunç😂 ama gayet lezzetli ve canımız her döner istediğinde sipariş verdiğimiz bir mekan tadı tıpkı eski özlenen dönerler gibi saçma sapan soslar koymuyorlar en azından.

Hayrullah Sevinç
Hayrullah S***
2025-3-21
1

Kendi paranızla rezil olmak isteyeceğiniz ve açlıktan ölseniz dahi uğramak isteyeceğiniz son yer olsun BAYAT EKMEK ARASI SALATA

Nazlı Erdoğan
Nazlı E***
1

Bu kadar iğrenç bir işletme görmedim döner söyledik soğanlı göndermişler değişim istedik yapmadılar ücret iadesi istedik yapmadılar iletişime geçtiğimiz zaman ukala bi tavırla konuşup kes sesini beğ gibi üslupla konuştular çok kötü bi işletme en son tercih bile edilmeyecek bi yer patronları bile küstahça konuşuyor gitmeyin aç kalın daha mantıklı

Orhan Zafer Cirtel
Orhan Zafer C***
1

İşletmecilik berbatt!! 12:35de sipariş verdim. 13.10da siparişimin yola çıktığı mesaji geldi. Saat 13.20de aradım siparişimin yolda olduğu teslim edilmek üzere olduğu söylendi soğuk gelmez umarım dediğimde gelmiyeceği belirtildi. Siparişim 13.35 oldu hala gelmedi bende iptal etmek için yemek sepetiyle görüştüm. Kim olsa bir saati geçmiş yemeği almaz! 2 dakika sonra kurye geldi. Yemeği elime aldım ve soğuktu sıcak değildi belirttim bunu kurye sıcak olduğunu söylüyor hala sonra restoranla görüştü o sırada yemek sepeti siparişimi iptal etti olması gerektiği gibi. Neyse bir saat boşuna beklemiş oldum. Sonra bir telefon siparişim soğuk gelmeyeceğini yolda olduğunu söyleyen kişi telefonda benimle bu nasıl saygısızlık emeğede mi saygı yok diye konuşuyor siparişiniz soğuk değildi vsvs (bende herhalde siparişiniz geç geldi kusura bakmayın felan diye arıyorlar diye düşünmüştüm) bir daha burdan sipariş vermeyin uzak zaten saygısız diyerek suratıma kapatıldı telefon. ne kadar uzak onu da anlamış değilim. (Fatih/ metromall) Madem uzak o zaman bu bölgeye gönderim sağlamayın. Asla tavsiye etmiyorum yorumlara aldanıp sipariş vermiştim. Ben mağdur olduğum halde bir şey demedim iptal ettim sadece haklı olarak. işletmecilik böyle olmazz.

Mustafa KEMER
Mustafa K***
4

Küçük, mütevazı, ortalama bir dönerci. Her almaya geldiğimde taze kesip ekmek arası yapıyor. Lezzetide güzel. Saçma sapan soslardan koydurmuyorum. 6 yaşında çocuğumu almaya gönderiyorum genelde. Ustanın çocuğuma gülümsemesi ve yetişkin gibi davranması da çok hoşuma gidiyor.

batuhan tatlı
batuhan t***
2025-1-21
1

Ekmek hep bayat o yüzden tosta basıyorlar ve döneride kestikten sonra tavada tekrar ısıtıyorlar rezalet

Yoğun Saatler

%100%50%0
6:00
9:00
12:00
15:00
18:00
21:00
Belirgin nokta şu anki saati gösterir.

Özellikler & Hizmetler

Hizmet seçenekleri

  • Açık hava bölümü
  • Temassız teslimat
  • Adrese servis
  • Paket servisi
  • İçeride servis

Öne çıkanlar

  • Zengin çay menüsü

Popüler olma nedeni

  • Öğle yemeği
  • Yalnız yemek

Sunulanlar

  • Atıştırmalık yemek yenebilecek yer

Yemek seçenekleri

  • Öğle yemeği
  • Akşam yemeği
  • Oturma alanı
  • Masaya servis

Sunulan olanaklar

  • Tuvalet

Atmosfer

  • Gündelik

Planlama

    Ödeme

    • Banka kartları
    • Kredi kartı

    Çocuklar

    • Çocuklar için uygun

    Otopark

    • Cadde üzerinde ücretsiz park yeri
    • Ücretsiz park yeri