Olsun Varsın
Olsun Varsın
Menü Fotoğrafları
Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.
Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!
Mekan Bilgileri
Adres
Konutkent, 06810 Çankaya/Ankara
İletişim
0533 399 90 99
Tür
Restoran
Açıklama
-
Çalışma Saatleri
Benzer Mekanlar
Değerlendirmeler
Son Yorumlar
8 kişilik bir organizasyon için tercih ettik. Mekânın iç tasarımı güzel olmakla birlikte, fix menü kapsamında sunulan 12 mezenin içerik ve lezzet açısından zayıf kaldığını düşünüyoruz. Müzik sesi rahatsız edici derecede yüksekti ve hoparlörlerde cızırtı olması kalite beklentimizin altında kaldı. Ara sıcak ve ana yemeğin servisi 22.15’i buldu; bu da servis süresinin oldukça gecikmesine neden oldu. Eğlence kısmı keyifliydi, masa aralıklarının yeterli olması ekip olarak rahat etmemizi sağladı. Ancak genel değerlendirmemizde beklentimizi karşılamadığı için tekrar tercih etmeyi düşünmüyoruz. Her şey için teşekkür ederiz.
Dün arkadaşımla bu sözde “yeni nesil meyhane”ye gittik. Saat 23:00’te girdik, bizi en arkaya bir masaya koydular. Sonrası tam bir rezalet. 23:30’a kadar garson yok. Çağırıyoruz, bakıyorlar ama gelmiyorlar. Yarım saat müşteri değil, sanki dekoruz. Zor bela 23:35’te sipariş verdik: 1 tavuk külbastı, 1 alkolsüz kokteyl, 1 kola. Bu kadar. Net. 10 dakika sonra masaya 6–7 çeşit rakı mezesi geliyor. Humus, tarator, Girit… “Ben meze istemedim” diyorum, garson lafı geveliyor. Belli ki klasik numara. İyi niyet yapıp “herhalde külbastının yanında” diye ses etmedim. Hata bende. Saat 00:30 oluyor, yemek yok. Mekân boşalmış, ışıklar sönüyor, garsonlar hesap topluyor. Ben hâlâ sakinim. “Kardeşim yemek gelmedi, iptal edin, hesabı öyle alın” diyorum. Garson gidiyor… Mekân kapanırken elinde tabakla tavuk külbastı geliyor. Hem de 2 tane. Arkasından efsane cümle: “Efendim kusura bakmayın, yazıldığı için hesabı almamız lazım.” Yani mekân kapanıyor, yemek 1 saatten fazla gecikmiş, istemediğim mezeler hesaba yazılmış, 1 tane söylediğim yemek 2 tane yazılmış ve bana resmen “ödeyeceksin” deniyor. Kusura bakmayın ama bu meyhane işletmeciliği değil. Bu pavyon mantığıyla hesap kitleme. Masaya ne geldiği önemli değil, önemli olan fişi şişirmek. Yeni nesil meyhane falan değil. Eski usul müşteriyi saf yerine koyma. İnsanla dalga geçer gibi “kusura bakmayın” deyip hesabı dayatmak resmen ayıp. Ben bir daha asla gitmem. Giden olursa da şunu bilsin: Ne sipariş verdiğin değil, masaya ne bırakırlarsa onu ödetmeye çalışıyorlar.
Yorumu okuyanlara artısıyla eksisiyle her şeyi anlatcam öncelikle gittiğimizde sandalyeler hiç rahat değil eski merdiven altı düğün salonlarının sandalyesi gibi sonrasında yemekleri mezeleri kötü değildi iğrençti aynı şekilde düğün salonlarında yemek dağıtır gibi yemek dağıtıyorlar bizimle ilgilenen garsonlardan çok memnun kaldım garsonlara diycek hiçbir şeyim yok hizmet çok güzeldi ama biz bi problem yaşadık 2 kız 1 erkek oturuyorduk body guard gelip kızı uyarıyor masada bir erkek varken herhangibir kıza uyarı yapması aşırı yanlış bir hareket kavga dövüş çıkmaması adına sadece hesabı ödeyip kalktım herkes babasının oğlu dj performans olarak iyi eğlenceli mekan eğer düzgün bir kız arkadaşınızla gidicekseniz hayatta önermem ben çok pişman oldum umarım görür ve dikkate alırsınız ankarada o kadar mekan varken ve bir çoğuna gitmiş birisi olarak söylüyorum daha önünden bile geçmem
Baştan sona rezalet bir yer. Mezeler kötü ana yemek ondan kötü. Garsonların tavırları inanılmaz rahatsız edici. Servis şekilleri rezalet hepsinin ilk iş yeri sanırım. Müzik sesi abartılı konserde böyle ses açılmıyor. Otopark ücretliymiş fakat hiçbir yerde yazmıyor 100 lira istediler kart çek diyorum içerden çeksinler diyorlar. 2 kişi 3000 lira hesap ödediğüm yerde vale parası ödüyorum. Çay kahve istediğizde karton bardakta getiriyorlar. Üniversite kantini mi bura. Paraya kıyıp 2 tane fincan 2 tane çay bardağı alamıyorsanız bu fiyatlandırmanıza rağmen bir muhasebeci alın yada bi 10 lira az haram para kazanın. Rezalet ötesi.
Şirketce 40 kişi gittik. Mezeler ve salata lezzet olarak yeterliydi ama miktarları çok azdı. Masanın kenarı kırıktı, plastik sandalyeler yaslansan kırılıp düşeceksin hissi yaşatıyordu. Salon çok soğuktu. Garsonlar çoğu sakallı ve aşırı kabaydılar. Wc temiz ama çok yıpranmış ve eskimiş olduğu için kirliymiş izlenimi veriyor. Bence kesinlikle bedelini hak etmiyor. Otopark kolaylığı haricinde genel olarak çok başarılı bir yer olmadığını düşünüyorum. Keşke tercih aşamasında buradaki geçmiş olumsuz yorumlara baksaydık-ki çoğunu bizzat teyit ettik. Bir daha gider miyim? Maalesef hayır.
Rezalet bi akşam geçirdik. Mekana 08de girdik. Yarım saat garson bekledik masada baktık gelen yok en son biz çağırdık o şekilde gelip sipariş aldı. 08:30da verdiğimiz yemek siparişi 10da geldi. Meyhane adabıdır masanın suyu buzu bardağı takip edilir. Kendi rakımızı kendimiz doldurduk hadi Onuda geçtim. Su bitmiş getiren yok illa isteyeceksin. Buz bitmiş takip eden yok illa isteyeceksin. Doğum günü kutlayacaktık teslim ettiğimiz pasta asla gelmedi en son hatırlattık o şekilde pasta geldi bu sefer kutladık üfledik masaya geri gelip pastayı alan yok pasta masada 1 saat bekledi servis eden yok. Gene garson çağırdık o şekilde servis edildi şükürler olsun. Yani rezalet bi mekan yönetiminden tutun garsonuna kadar. Hangi meyhanede çay kahve verilmez Onuda anlayamadım. Biri diyorki bitti başkası diyorki sıcak servis yok. Ayrıca bize bakan Baha beydende şikayetçiyim. Müşteriyle ters ters konuşulmaz. Saçma sapan bi mekan asla tavsiye etmiyorum.
Sigara dumanı ve müzik sesi zaman zaman rahatsız edici boyuta geliyor. Mezelerin kalitesi orta , miktarı yeterli değil. Etli yemek güzeldi. Ortam dar olsa da eğlenceliydi. Garsaonların hizmetleri iyiydi
Rezalet bi servis var ben kendi rakı mı kendim doldurucaksam evimde de içerdim müzik açıp saçmalıkk!! Baha beye soruyoruz çay kahve servisi için sıcak servisimiz yok diyo başka bir garsona soruyoruz kaldıysa getirelim diyo kendilerinden haberi bile yok ben her gittiğim yeni nesil meyhane de çay ikramı da kahve ikramı da aldım!! Karşı masalarda bahşiş bol olduğu için Baha bey bizim masaya ulaşamadı bile çok ayıp gerçekten rezalet 5 kişi olmamıza rağmen 6 kişilik hesap ödedik ve 100 tl indirim yaptılar bu da ayrı bi saçmalık!!! Doğum günü kutlamaya geldik herkesin pastası geldi biz söylemesek bizi unuttular sanırım? Ağzımızla istedik öyle geldi. Pasta geldi servis için 1 saat bekledik ben hiçbir meyhane de bu kadar 3. Sınıf muamele görmedim gerçekten REZİLSİNİZ!!!!!
Yoğun Saatler
Özellikler & Hizmetler
Hizmet seçenekleri
- İçeride servis
Öne çıkanlar
- Harika kokteyller
- Zengin bira menüsü
Erişilebilirlik
- Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
Sunulanlar
- Alkol
- Bira
- Geç akşam yemeği
- Helal yemekler
- Kokteyller
- Küçük porsiyonlu yemekler
- Sert likör
- Şarap
Yemek seçenekleri
- Akşam yemeği
- Tatlı
- Masaya servis
Sunulan olanaklar
- Bar
- Tuvalet
Atmosfer
- Lüks
- Rahat
- Trend
Kitle
- Gruplar
Planlama
- Rezervasyon gerekli
- Akşam yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
- Rezervasyon kabul ediyor
Ödeme
- Banka kartları
- Kredi kartı
- NFC ile mobil ödeme
Otopark
- Cadde üzerinde ücretsiz park yeri
- Ücretli park yeri
- Vale park servisi