Kanatçı Emek
Kanatçı Emek
Menü Fotoğrafları
Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.
Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!
Mekan Bilgileri
Adres
Bahçelievler, Kazakistan Cd. 21/A, 06490 Çankaya/Ankara
İletişim
(0312) 212 99 22
Tür
Restoran
Açıklama
-
Çalışma Saatleri
Benzer Mekanlar
Değerlendirmeler
Son Yorumlar
8 kişilik rezervasyonumuz vardı. Söylediğimiz yemek 40 dk sonra geldi. Yemeğimizin ortasında saat kaçta kalkacağımız soruldu ona göre masa ayıracaklarmış? İlgilenen beyin şaka adı altındaki söylemleri pek hoşumuza gitmedi. Tesettürlü arkadaşımıza sürekli alkol şakası yaptı biraz enteresandı doğrusu. Onun haricinde tavuk ve mezeler lezzetli fakat fiyatlar yüksekti
Sırf masalarda tv var ve maç izlerken aynı zamanda bir şeyler yeriz diye günler öncesinden rezervasyon yaptırdığımız mekan. Fakat mekana gittiğimizde bizi en dıştaki masalarda tv olmayan yere yönlendirdiler, kibarca belirttiğimizde oturuyorsanız oturun yoksa başka masa yok gibi çok üst perdeden bir diyalogla karşılaştık. Sırf çok aç olduğumuz ve maça 15 dakika kaldığı için problem etmeyip oturduk. Siparişimiz yaklaşık 15- 20 dakika sonra alındı yemek ise maçın 40. Dakikasında geldi. Totalde 55 dakika kadar bekledik. Hesabı istediğimizde ekstra 600 liralık bir maç ücretiyle karşılaştık 3 kişi için. Daha önce yorumlarda maç için ekstra ücret alındığı söylendiğinden arayıp öncesinde teyit ettirmiştik maç için ekstra ücret alınıyor mu diye. Kesinlikle alınmadığını sadece sipariş vermenin yeterli olduğu söylenmişti. Buna itiraz ettiğimizde alkollü masalardan ücret alınmadığını alkol söylemediğimiz için bizlerden maç için ücret aldıkları söylendi. Öncesinde arayıp bunu sorduğumu söylediğimde bu numara benim numaram değil içerinin numarası beni araman gerekiyordu gibi saçma bir tavır sergileyip bir anda masadan söylediklerimizi duymazdan gelip başka masalarla ilgilenmeye gidildi. Ve emin olun asıl problem burada 3-5 değil aptal yerine konuluyor olmak. Özellikle kalkıp kasaya gidip kalkacağımızı problemi çözelimi dile getirdim kalkabilirsin gibi bir yanıt aldım aynı adam tarafından. Bahsettiğim kişi 60larında bıyıklı bir adam işletmeciliği, insanlarla nasıl konuşması gerektiğini asla bilmiyor. Sonrasında oradaki başka bir beyefendi ilgilendi ve problemi hallettik. Bunun dışında eti lezzetliydi mezeler ortalamaydı, pilavı soğuk geldi. Alkolsüz birkaç meze ve ana yemekle 3 kişi 2600 lira hesap ödedik gün sonunda.
Öncelikle sadece kendi deneyimimi paylaşacağım. Ben ve 15 yaşındaki oğlum Galatasaray Fenerbahçe derbisini izlemeye gittik. Önden rezervasyon yaptırısanız daha iyi olacaktır böyle durumlarda biz öyle yaptık. Çalışanlar gayet güler yüzlü ilgiliydi. Maçın sesinde hiçbir sorun yoktu ses gayet uygundu. Biz içki meze vs denemediğimiz için bir yorumda bulunamayacağım ama diğer masallardan hissettiğim herkesin keyfi gayet yerindeydi. Tavuk kanat gayet lezzetliydi kaşık salata güzeldi. Servis hızlıydı sıcaktı sadece pilavı daha iyi olabilirdi ama yenilmeyecek gibi değildi. Bana sorarsanız ailenizle bile gelip maç izleyebileceğiniz bir yer. Biz oğlumla memnun kaldık.Oğlum 2.5 porsiyon kanat yedi ben bir porsiyon. Bir büyük su 2 kola bir patates kızartması bir salata 2.250 tl hesap ödedik maç için ayrı ücret alınmıyor.
Tavuk but şiş, kanat, pirzola, tavuk şiş denedik. Aralarında en lezzetli olanı but şişti. Kanat biraz kuru ve yanık gibiydi o yüzden çok beğenmedim. Kaşarlı mantarda bir acılık vardı onu da çok beğenemedim. Tavuk şiş iyiydi kuru değildi. Turşu ve ezme ikram olarak geldi. Gavurdağ salatası da gayet güzel. En son meyve tabağı ikram edildi. Ekmeklerin sıcak gelmesi güzel bir detaydı.
Menüdeki fiyatla gelen adisyondaki fiyat farklı ücret yüksek gelincede biz size söylemiştik derler masaya oturdugunuzda bunu bilerek gidilmesi gereken mekan
Hüseyin beye ve sedat beye çok teşekkür ederim. İlgi alaka çok iyi. Mezeler lezzetli. Fiyat performans çok iyi. Şiddetle tavsiye ederim. Maç yayını da var. Tam meyhane.🤪
Asla tavsiye etmiyorum. İnternetten tesadüfen görüp maç izlemek için gittiğim bu mekanda maçın TRT 1 de (şampiyonlar ligi maçı) olmasına rağmen büyük bir ücret olarak adisyona yazıldığını gördüm, mezeler hem çok ufak hem çok kötü, birçoğuna da zaten yok denilerek başlarından savuşturuyorlar. Sipariş verdiğin ürün yanlış getiriliyor, geç getiriliyor. Nerden tutsanız elinizde kalıyor. Hayatımda gittiğim mekanlar arasında abartısız söylüyorum en kötüsü idi. Lezzet sıfır, hizmet sıfır, müşteri memnuniyeti sıfır.
Nezih mekan,çalışanlar ilgili,mezeler lezzetlu porsiyonlar kararında memnun kaldık,tavsiye ederiz
Yoğun Saatler
Özellikler & Hizmetler
Hizmet seçenekleri
- Açık hava bölümü
- Temassız teslimat
- Adrese servis
- Arabaya servis
- Gerçek mekanda hizmet
- Paket servisi
- İçeride servis
Öne çıkanlar
- Spor
- Terasta oturma alanı
- Zengin çay menüsü
Popüler olma nedeni
- Öğle yemeği
- Akşam yemeği
- Yalnız yemek
Erişilebilirlik
- Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
- Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
- Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
Sunulanlar
- Alkol
- Alkollü içecekler için indirimli saatler
- Atıştırmalık yemek yenebilecek yer
- Bira
- Geç akşam yemeği
- Helal yemekler
- Kahve
- Küçük porsiyonlu yemekler
- Şarap
Yemek seçenekleri
- Öğle yemeği
- Akşam yemeği
- Tatlı
- Oturma alanı
- Masaya servis
Sunulan olanaklar
- Tuvalet
- Wi-Fi
Atmosfer
- Gündelik
- Rahat
Kitle
- Aileler için uygun
- Gruplar
Planlama
- Akşam yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
- Rezervasyon kabul ediyor
Ödeme
- Banka kartları
- Kredi kartı
- NFC ile mobil ödeme
Çocuklar
- Mama sandalyesi
Otopark
- Cadde üzerinde ücretsiz park yeri
- Ücretsiz park yeri
Evcil hayvanlar
- Dışarıda köpeklere izin veriliyor