Hamlakit
Hamlakit
Menü Fotoğrafları
Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.
Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!
Mekan Bilgileri
Adres
Gaziosmanpaşa, İnönü Cd. no:15, 06830 Gölbaşı/Ankara
İletişim
(0312) 484 85 25
Tür
Restoran
Açıklama
Kahvaltı ve köftesiyle tanınan, hediyelik eşya ve ilginç objeler bulunan samimi işletme.
Çalışma Saatleri
Benzer Mekanlar
Değerlendirmeler
Son Yorumlar
Gölbaşı Hamlakite gittik. Daha önce diğer şubelerini deneyimlemiş biri olarak buradan büyük bir hayal kırıklığıyla ayrıldım. Misafirlerime çok övmüştüm fakat maalesef mahcup oldum. Karadeniz usulü yemekler yapan bir mekan. Porsiyonlar normal seviyede ancak lezzet açısından beklentimizi karşılamadı. İçecek olarak açık ayran tercih ettik. Çok lezzetliydi. Özellikle pideler aşırı tereyağlıydı, neredeyse yağın içinde yüzüyordu. Salatalar taze, mezeler güzeldi. Mekanın nostaljik havası hoş, her köşesinde bir hikaye hissediliyor. Ancak tatlı olarak denediğimiz sütlaç çok suluydu ve lezzetsizdi. Genel olarak bu şubeden memnun kalmadık.
Doğu seyahatlerinde her zaman sabah kahvaltısına uğradığımız bir lezzet durağıdır.Mıhlama efsanedir.Sucuklu yumurta ve melemende güzel lezzetler arasındadır.Sadece Sabah’ın erken saatlerinde gittiğimizde çalışanların enerjisi düşük olduğu için puan kırdım.
Bir sürü şey yedikten sonra tatlıda fotoğraf çekebildim.. yemekler ortalama 4,5 aslında.. pideler 5,0 kavurmalı muhteşem👍 mıhlama 4,5.. genel ortam cok keyifli, personel iyi. Lavaboları dikkat...Heryerde bu sıkıntı mevcut maalesef. Tavsiye edilir.
Pideleri ve diğer ürünleri lezzetli bir mekan. Porsiyonları doyurucu ve karadeniz pide tarzının doğası gereği biraz ağır, sipariş verirken bu durumu göz önünde bulundurmak iyi olur. Servis konusunda biraz yavaşlık var, hızlı servis beklentisiyle gitmeyenlerin memnun kalacağını düşünüyorum.
Yıllardır aynı lezzet, aynı servis kalitesi ve samimiyet. Pazar günü saat 11.30 civarında kahvaltı için gittik, yine dolu ve yer bulmak zor, masallah diyelim.4 kişi kahvaltı için ortaya 1 tane hamlakit kahvaltı ve 1 tane muhlama aldik. Birer tane de sucuklu yumurta, sucuk tava, menemen, sucuklu menemen ve patates tava aldık. Porsiyonlar bence büyüktü, fazla geldi. Bir sonraki gelişimizde kişi başı birer ürün almak yerine toplam 2 ürün alıp paylaşmak daha iyi olacak 😋 O kadar kalabalık olmasina rağmen servis çok hızlı geldi, hepsi de tarz yapılmıştı. Ayrıca çay da sürekli tazelendi. Güler yüzlerini hiç eksik etmediler. Emeklerine sağlık. Fiyat konusuna gelince, bence aldığımız lezzetlere göre makul ama daha ucuz bir ortam ariyorsaniz ya evde yiyeceksiniz ya da kaliteden odun vereceksiniz. 300 çeşit ürün ve açık büfe karşılaştırması bu tür yeresel lezzetlere adanmış mekanlar için uygun olmaz. Yıllardır kalitenin ve tarzin bozulmamış olması bence şansımız, hamlakite ara ara giderek desteklemek lazım.
Genel olarak pazar günleri kahvaltıya gidiyoruz. Kahvaltıyı kendiniz seçmeli ayarlayabiliyorsunuz. Pide olarak kavurmalı kıymalı ve yağlı olan cok guzel. Kahvaltı tabağı, muhlama harika . Özellikle mısır ekmeği başka yerde bulamayacağıniz lezzette. Biz en son bu hafta gittik, cok kabalıkti. Kalabalıktan dolayi ikramlar eksik geldi ama problem etmedik . Gençler çalışıyor hepsi guleryuzlu. İlgileri için teşekkür ederiz. Herkese tavsiye ederim..
Ankara’da karadeniz lokantalarında sık sık yiyen biri olarak Hamlakit’i de denemek istedim. İçeri girince özellikle iç tasarımına çok şaşırdım. Tüm duvarlar 2007 yılında facebookta yazılan atarlı giderli sözlerin çıktıları ile doldurulmuş. %70i yazım haralarıyla dolu, çoğu ayar veren bu sözler karadeniz insanını temsil etmesi için mi asılmış anlamadım, açıkcası anlam veremedim. İçerisi çok göz yoruyor ve insan nereye bakacağını şaşırıyor. Bu yüzden benim atmosfer için yapabilecek pozitif bir yorumum maalesef yok. Yemeklere gelecek olursak; biz peynir tabağı, kuymak ve kıymalı kapalı pide söyledik. Peynir tabağı çok sıradan marketten alınmış orta-düşük kalite beyaz peynir, kaşar, dil peyniri ve ezineden oluşuyor. Yanında mevsime uygun olmayan yeşillik ve benim tadını beğenmediğim iki çeşit zeytin de vardı. Bence bu tarz bir yerde yöresel peynir/ kahvaltılık seçenekleri olmalıydı. Kuymağı güzeldi ancak yediğim en başarılı kuymak değildi. Çok çabuk soğuduğu için 3-5 seferden sonra peyniri donuyor. Siparşlerimiz arasında en beğendiğimiz kapalı pidesi oldu. Geldiğinde dışı çıtır çıtırdı. Üzerindeki tereyağı yüzünden zamanla diğer pideler yumuşadı ama lezzetli ve içi kıyma doluydu. Açıkcası bir daha gitsem sadece bu pideden sipariş ederim. İkram olarak oturur oturmaz kupada çay veriyorlar, hoşumuza gitti. Gelen salata, ezme ve rus salatası ikramını ben beğenmedim. Yine böyle bir mekanda yöresel ikramların olmasını tercih ererim. İkramlar gerekirse az ve kaliteli olmalı sırf ikram için normalde sipariş edilmeyecek şeyler gelmemeli diye düşünüyorum. Servisi ilgili, sürekli sizinle iletişime geçiyorlar ve siparişleriniz çok hızlı bir şekilde masanıza ulaşıyor. Bunun için ayrıca teşekkür ederim.
Yemek kalitesi iyi fiyatlarlar piyasa fiyatları ile aynı hizmet kalitesi düşük ama yinede aile ile geline bilecek bir yer kalabalık olması nedeni ile içerideki ses çok fazla bu nedenle baş ağrısı yapabiliyor ayrıca yemek yanında gelen 2 tane Meze 1 salata ikram. Genel anlamda fayda maliyette gidile bilecek bir yer gölbaşında olması merkezde uzak olması biraz bizleri zorladı.
Yoğun Saatler
Özellikler & Hizmetler
Hizmet seçenekleri
- Açık hava bölümü
- Temassız teslimat
- Adrese servis
- İçeride servis
Öne çıkanlar
- Harika kahveler
- Harika tatlılar
- Terasta oturma alanı
- Zengin çay menüsü
Popüler olma nedeni
- Kahvaltı
- Öğle yemeği
- Akşam yemeği
- Yalnız yemek
Erişilebilirlik
- Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
- Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
- Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
Sunulanlar
- Atıştırmalık yemek yenebilecek yer
- Geç akşam yemeği
- Helal yemekler
- Kahve
- Küçük porsiyonlu yemekler
Yemek seçenekleri
- Kahvaltı
- Geç kahvaltı
- Öğle yemeği
- Akşam yemeği
- Tatlı
- Oturma alanı
- Masaya servis
Sunulan olanaklar
- Tuvalet
Atmosfer
- Gündelik
- Rahat
- Trend
Kitle
- Aileler için uygun
- Gruplar
- Turistler
Planlama
- Geç kahvaltı için rezervasyon yaptırılması önerilir
- Öğle yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
- Akşam yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
- Rezervasyon kabul ediyor
Ödeme
- Banka kartları
- Kredi kartı
- NFC ile mobil ödeme
Çocuklar
- Çocuklar için uygun
- Mama sandalyesi
Otopark
- Cadde üzerinde ücretsiz park yeri
- Ücretsiz park yeri