menüvar logo

menüvar

Hamlakit - Görsel 1
Hamlakit - Görsel 2
Hamlakit - Görsel 3
Hamlakit - Görsel 4
Hamlakit - Görsel 5
Hamlakit - Görsel 6
Hamlakit - Görsel 7
Hamlakit - Görsel 8
Hamlakit - Görsel 9
Hamlakit - Görsel 10
Hamlakit - Görsel 11
Hamlakit - Görsel 12
Gaziosmanpaşa, Ankara

Hamlakit

Restoran
4.3 Puan
Haritada Aç
QR Menü YüklenmemişUygulama ile menü yükleyin
Menü YüklePuan Kazan
Sorun BildirYanlışlıkları düzeltelim

Menü Fotoğrafları

Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.

Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!

Mekan Bilgileri

Adres

Gaziosmanpaşa, İnönü Cd. no:15, 06830 Gölbaşı/Ankara

İletişim

(0312) 484 85 25

Tür

Restoran

Açıklama

Kahvaltı ve köftesiyle tanınan, hediyelik eşya ve ilginç objeler bulunan samimi işletme.

Çalışma Saatleri

PazartesiKapalı
Salı06:00–22:00
Çarşamba06:00–22:00
Perşembe06:00–22:00
Cuma06:00–22:00
Cumartesi06:00–22:00
Pazar06:00–22:00
Fiyat Aralığı: ₺400–600

Değerlendirmeler

4.3
6.378 Google Yorumu
5
4.142
4
1.171
3
504
2
177
1
384

Son Yorumlar

Eda Nur Aytac
Eda Nur A***
2025-9-20
1

Gölbaşı Hamlakite gittik. Daha önce diğer şubelerini deneyimlemiş biri olarak buradan büyük bir hayal kırıklığıyla ayrıldım. Misafirlerime çok övmüştüm fakat maalesef mahcup oldum. Karadeniz usulü yemekler yapan bir mekan. Porsiyonlar normal seviyede ancak lezzet açısından beklentimizi karşılamadı. İçecek olarak açık ayran tercih ettik. Çok lezzetliydi. Özellikle pideler aşırı tereyağlıydı, neredeyse yağın içinde yüzüyordu. Salatalar taze, mezeler güzeldi. Mekanın nostaljik havası hoş, her köşesinde bir hikaye hissediliyor. Ancak tatlı olarak denediğimiz sütlaç çok suluydu ve lezzetsizdi. Genel olarak bu şubeden memnun kalmadık.

ELA'NIN GİZEMLİ DÜNYASI
ELA'NIN GİZEMLİ D***
2025-11-5
5

Doğu seyahatlerinde her zaman sabah kahvaltısına uğradığımız bir lezzet durağıdır.Mıhlama efsanedir.Sucuklu yumurta ve melemende güzel lezzetler arasındadır.Sadece Sabah’ın erken saatlerinde gittiğimizde çalışanların enerjisi düşük olduğu için puan kırdım.

Nazliini -
Nazliini -***
2025-11-8
4

Bir sürü şey yedikten sonra tatlıda fotoğraf çekebildim.. yemekler ortalama 4,5 aslında.. pideler 5,0 kavurmalı muhteşem👍 mıhlama 4,5.. genel ortam cok keyifli, personel iyi. Lavaboları dikkat...Heryerde bu sıkıntı mevcut maalesef. Tavsiye edilir.

Dersu Celiksoz
Dersu C***
2025-10-7
4

Pideleri ve diğer ürünleri lezzetli bir mekan. Porsiyonları doyurucu ve karadeniz pide tarzının doğası gereği biraz ağır, sipariş verirken bu durumu göz önünde bulundurmak iyi olur. Servis konusunda biraz yavaşlık var, hızlı servis beklentisiyle gitmeyenlerin memnun kalacağını düşünüyorum.

Ozden Erdem
Ozden E***
2025-1-5
5

Yıllardır aynı lezzet, aynı servis kalitesi ve samimiyet. Pazar günü saat 11.30 civarında kahvaltı için gittik, yine dolu ve yer bulmak zor, masallah diyelim.4 kişi kahvaltı için ortaya 1 tane hamlakit kahvaltı ve 1 tane muhlama aldik. Birer tane de sucuklu yumurta, sucuk tava, menemen, sucuklu menemen ve patates tava aldık. Porsiyonlar bence büyüktü, fazla geldi. Bir sonraki gelişimizde kişi başı birer ürün almak yerine toplam 2 ürün alıp paylaşmak daha iyi olacak 😋 O kadar kalabalık olmasina rağmen servis çok hızlı geldi, hepsi de tarz yapılmıştı. Ayrıca çay da sürekli tazelendi. Güler yüzlerini hiç eksik etmediler. Emeklerine sağlık. Fiyat konusuna gelince, bence aldığımız lezzetlere göre makul ama daha ucuz bir ortam ariyorsaniz ya evde yiyeceksiniz ya da kaliteden odun vereceksiniz. 300 çeşit ürün ve açık büfe karşılaştırması bu tür yeresel lezzetlere adanmış mekanlar için uygun olmaz. Yıllardır kalitenin ve tarzin bozulmamış olması bence şansımız, hamlakite ara ara giderek desteklemek lazım.

Meltem Cansu ÇİFCİ
Meltem Cansu Ç***
2025-7-13
5

Genel olarak pazar günleri kahvaltıya gidiyoruz. Kahvaltıyı kendiniz seçmeli ayarlayabiliyorsunuz. Pide olarak kavurmalı kıymalı ve yağlı olan cok guzel. Kahvaltı tabağı, muhlama harika . Özellikle mısır ekmeği başka yerde bulamayacağıniz lezzette. Biz en son bu hafta gittik, cok kabalıkti. Kalabalıktan dolayi ikramlar eksik geldi ama problem etmedik . Gençler çalışıyor hepsi guleryuzlu. İlgileri için teşekkür ederiz. Herkese tavsiye ederim..

Esra Flaneurs
Esra F***
2025-2-22
4

Ankara’da karadeniz lokantalarında sık sık yiyen biri olarak Hamlakit’i de denemek istedim. İçeri girince özellikle iç tasarımına çok şaşırdım. Tüm duvarlar 2007 yılında facebookta yazılan atarlı giderli sözlerin çıktıları ile doldurulmuş. %70i yazım haralarıyla dolu, çoğu ayar veren bu sözler karadeniz insanını temsil etmesi için mi asılmış anlamadım, açıkcası anlam veremedim. İçerisi çok göz yoruyor ve insan nereye bakacağını şaşırıyor. Bu yüzden benim atmosfer için yapabilecek pozitif bir yorumum maalesef yok. Yemeklere gelecek olursak; biz peynir tabağı, kuymak ve kıymalı kapalı pide söyledik. Peynir tabağı çok sıradan marketten alınmış orta-düşük kalite beyaz peynir, kaşar, dil peyniri ve ezineden oluşuyor. Yanında mevsime uygun olmayan yeşillik ve benim tadını beğenmediğim iki çeşit zeytin de vardı. Bence bu tarz bir yerde yöresel peynir/ kahvaltılık seçenekleri olmalıydı. Kuymağı güzeldi ancak yediğim en başarılı kuymak değildi. Çok çabuk soğuduğu için 3-5 seferden sonra peyniri donuyor. Siparşlerimiz arasında en beğendiğimiz kapalı pidesi oldu. Geldiğinde dışı çıtır çıtırdı. Üzerindeki tereyağı yüzünden zamanla diğer pideler yumuşadı ama lezzetli ve içi kıyma doluydu. Açıkcası bir daha gitsem sadece bu pideden sipariş ederim. İkram olarak oturur oturmaz kupada çay veriyorlar, hoşumuza gitti. Gelen salata, ezme ve rus salatası ikramını ben beğenmedim. Yine böyle bir mekanda yöresel ikramların olmasını tercih ererim. İkramlar gerekirse az ve kaliteli olmalı sırf ikram için normalde sipariş edilmeyecek şeyler gelmemeli diye düşünüyorum. Servisi ilgili, sürekli sizinle iletişime geçiyorlar ve siparişleriniz çok hızlı bir şekilde masanıza ulaşıyor. Bunun için ayrıca teşekkür ederim.

Ersin Guclu
Ersin G***
2025-7-15
4

Yemek kalitesi iyi fiyatlarlar piyasa fiyatları ile aynı hizmet kalitesi düşük ama yinede aile ile geline bilecek bir yer kalabalık olması nedeni ile içerideki ses çok fazla bu nedenle baş ağrısı yapabiliyor ayrıca yemek yanında gelen 2 tane Meze 1 salata ikram. Genel anlamda fayda maliyette gidile bilecek bir yer gölbaşında olması merkezde uzak olması biraz bizleri zorladı.

Yoğun Saatler

%100%50%0
6:00
9:00
12:00
15:00
18:00
21:00
Belirgin nokta şu anki saati gösterir.

Özellikler & Hizmetler

Hizmet seçenekleri

  • Açık hava bölümü
  • Temassız teslimat
  • Adrese servis
  • İçeride servis

Öne çıkanlar

  • Harika kahveler
  • Harika tatlılar
  • Terasta oturma alanı
  • Zengin çay menüsü

Popüler olma nedeni

  • Kahvaltı
  • Öğle yemeği
  • Akşam yemeği
  • Yalnız yemek

Erişilebilirlik

  • Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri

Sunulanlar

  • Atıştırmalık yemek yenebilecek yer
  • Geç akşam yemeği
  • Helal yemekler
  • Kahve
  • Küçük porsiyonlu yemekler

Yemek seçenekleri

  • Kahvaltı
  • Geç kahvaltı
  • Öğle yemeği
  • Akşam yemeği
  • Tatlı
  • Oturma alanı
  • Masaya servis

Sunulan olanaklar

  • Tuvalet

Atmosfer

  • Gündelik
  • Rahat
  • Trend

Kitle

  • Aileler için uygun
  • Gruplar
  • Turistler

Planlama

  • Geç kahvaltı için rezervasyon yaptırılması önerilir
  • Öğle yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
  • Akşam yemeği için rezervasyon yaptırılması önerilir
  • Rezervasyon kabul ediyor

Ödeme

  • Banka kartları
  • Kredi kartı
  • NFC ile mobil ödeme

Çocuklar

  • Çocuklar için uygun
  • Mama sandalyesi

Otopark

  • Cadde üzerinde ücretsiz park yeri
  • Ücretsiz park yeri