menüvar logo

menüvar

Domino's Pizza Şentepe - Görsel 1
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 2
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 3
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 4
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 5
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 6
Domino's Pizza Şentepe - Görsel 7
Pamuklar, Ankara

Domino's Pizza Şentepe

Restoran
3.1 Puan
Haritada Aç
QR Menü YüklenmemişUygulama ile menü yükleyin
Menü YüklePuan Kazan
Sorun BildirYanlışlıkları düzeltelim

Menü Fotoğrafları

Henüz menü fotoğrafı yüklenmemiş.

Uygulamayı indirin ve bu mekanın menüsünü ekleyen ilk kişi siz olun. Puan kazanın!

Mekan Bilgileri

Adres

Pamuklar, Kızılcahamam Cd. No:128/B, 06170 Yenimahalle/Ankara

İletişim

(0312) 331 20 30

Tür

Pizza restoranı

Açıklama

Pizza çeşitleri, farklı yemekler ve atıştırmalıkların servis edildiği, gel-al ve paket servis imkanı bulunan restoran zinciri.

Çalışma Saatleri

Pazartesi10:00–02:00
Salı10:00–02:00
Çarşamba10:00–02:00
Perşembe10:00–02:00
Cuma10:00–02:00
Cumartesi10:00–02:00
Pazar10:00–02:00
Fiyat Aralığı: ₺₺

Değerlendirmeler

3.1
621 Google Yorumu
5
214
4
87
3
89
2
30
1
201

Son Yorumlar

Gülşen Kolkanatlı
Gülşen K***
2026-1-4
1

3 lü büyük boy pizza ve çıtır karışık kova söyledik hayatımızda yediğimiz en berbat pizzaydı geç soğuk ve eksik geldi pizza malzemeleri yok gibiydi sırf hamur yiyor gibi olduk zaten yiyemedik de resmen pizzadan soğuduk😒 çıtır karışık kova içeriğinde orta boy patates olduğu halde bize göndermemisler tavuklar çok kuru ve soğuktu bir daha asla sipariş vermem rezil bir işletme 😠

Harun Eker
Harun E***
2025-8-25
1

Bugün saat 00.13 İlk defa dominostan sipariş verdim ve pişman oldum. Sistem beni otomatik olarak Şentepe Şubesine yönlendirdi. İki adet orta boy pizza sipariş ettim. şube ile evim arası 2 km ancak var ve toplamda 1 saatte ancak geldi. Ayrıca pizza soğumuş vaziyette kenarları bildiğin kurumuş şekilde idi. Ayrıca süper karışık olmasına rağmen pizza bildiğin içi boş geldi. Mecburen yedik ama inanın tadı tuzu kıvamı ısısı iğrençdi. Şubeyi aradığımda da telefona bakan kişinin umrunda bile değildi. Kampanya zamanında oluyor böyle şeyler tarzında konuşuldu. Aklı olan ya bu şubeden ürün almasın yada dominostan vazgeçsin. Pizzanın kenarlarına ait fotoyu koydum. Ama bildiğiniz kup kuru. O kadar kuru ki insanın damağına dişine zarar verecek modda.

Aysun Saptaş
Aysun S***
1

Siparişi yemek sepeti üzerinden oluşturdum , 1,5 saat sonra kurye özel bir numaradan aradı . Bu süre zarfında şubeye kaç kez bağlanmak ve siparişimin durumu sormak için arama yaptım ulaşılamadı . Merak ettim çünkü hazırlanıyor diye görüntülüyordum . Sonra kurye özel numaraya konum istedi atmama rağmen ısrarla balkona çık , pencereye çık gibi emir kipleriyle sözde destek istedi . En son çıldırım konum yeterli değil mi apartmanın ismine bakın . Balkon yada pencere bulunduğunuz caddeye bakmıyor dedim suratıma kapatıp kendince siparişi iptal etti . Birde mesaj atmış , tüm triplerini sunarak . Nasıl bir profesyonellik nasıl bir hizmet . Hem geç kal hemde hizmet konumunda destek beklentini sunarken bile emrivaki yap . Asla tercih etmemenizi öneririm . Şikayete dahi dönüş yok . Hizmet sunumundaki titizlik müşterine olan tutumlarından belli …

Onur Koca
Onur K***
1

Sipariş 2 saat 20 dakikada geldi. Kapıda kuryeye kabul etmeyeceğimi söyledim tek aldığım cevap bişey olmaz yersiniz demek oldu. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen. Tavsiye etmiyorum.

BATU MEHTAP
BATU M***
1

Berbat bir işletme yemwk sepeti üzerinden sipariş werdik. Ewimizle arası yürüme mesafesinde en fazla 3 dakika. 1.30 saate geldi. Siparişlerimiz yanlıştı. We buzz gibi pizza geldi. Hani uzakta falan olsa anlarım we hak weririm yazık adamlar motor tepesinde anca bu kadar oldu derim. Ama bu ayıp. Hadi onu da geçtim nasıl yanlış gönderebiliyorsunuz ya gelen siparişe hiç mi bakmıyorsunuz?

Furkan Kaan Türker
Furkan Kaan T***
1

Verdiğiniz sipariş 5 dakikalık mesafeye asla gelmiyor ve aradığınızda asla ulaşamıyorsunuz. Rezil bir şube kapatın daha iyi insanları mağdur etmeyin

FATMA YILMAZ
FATMA Y***
1

Öğle saatlerinde sipariş için aradığım şubeyi müşteri temsilcisi hanım adete dalga geçercesine konuşup kapattı. 1 dakika sonra iptali için aradığım da iptal edemem emek harcadık biz buna diye saçma sapan bir açıklama yaptı. 1 dakikalık emek nasıl oluyor gerçekten çok düşündürücü oldu bizim için her neyse kendisinin saygısızlığın dan dolayı iptal ettiğimizi bildirdik son derece ilgisiz alakasız bir tavriyla müşteri temsilcisi değil müşteri kaçıran unvanını daha çok fazla hak ediyor.

Secil Goktepe
Secil G***
1

Pizza 1 saatte geldi. Buz gibiydi. Bazı yerleri fazla pişmiş yanık ve içeriği seçilemiyordu. Açlığımızı giderecek kadar yiyebildik. Gerisini çöpe attık. Aynı durumu daha önce de yaşadım. 1 saatte soğuk pizza getirecek kadar yoğunsanız lütfen sipariş almayın.

Yoğun Saatler

%100%50%0
0:00
6:00
9:00
12:00
15:00
18:00
21:00
Belirgin nokta şu anki saati gösterir.

Özellikler & Hizmetler

Hizmet seçenekleri

  • Temassız teslimat
  • Adrese servis
  • Paket servisi
  • İçeride servis

Popüler olma nedeni

  • Öğle yemeği
  • Yalnız yemek

Erişilebilirlik

  • Tekerlekli sandalyeye uygun giriş

Sunulanlar

  • Atıştırmalık yemek yenebilecek yer
  • Geç akşam yemeği
  • Vejetaryenlere yönelik seçenekler

Yemek seçenekleri

  • Öğle yemeği
  • Akşam yemeği
  • Tatlı
  • Masaya servis

Sunulan olanaklar

  • Tuvalet

Atmosfer

  • Gündelik

Kitle

  • Gruplar
  • Üniversite öğrencileri

Planlama

  • Genellikle beklemek gerekiyor

Ödeme

  • Banka kartları
  • Kredi kartı
  • NFC ile mobil ödeme

Çocuklar

  • Çocuk menüsü
  • Çocuklar için uygun

Otopark

  • Cadde üzerinde ücretsiz park yeri